علل حمایت نکردن مدیریت عالی از مدیریت روابط عمومی سازمان چیست؟
علل حمایت نکردن مدیریت عالی از مدیریت روابط عمومی سازمان چیست؟ (مهم )
1- با تشکیلات روابط عمومی موافق نبودن به عنوان سئوال رسانی
2- آیا روابط عمومی را موجودی مزاحم تلقی می کنند یا خیر ؟
3- فرد شایسته ای برای تصدی مدیریت روابط عمومی آیا یافته اید یا نه؟
4- روابط عمومی را واحدی می دانید که سنگ دیگران را به سینه می زند یا نه؟
5- فرهنگ کاری و فرهنگ سازمانی شما آیا با روابط عمومی سازگاری دارد یا نه؟
6- خودتان از روابط عمومی چیزی میدانید یا خیر؟
7- آیا روابط عمومی سازمان شما میتواند از پس وظایف محوله بر آید یا نه؟
8- آیا آنچه که شما می خواهید با آنچه که روابط عمومی شما می خواهد همخوانی دارد یا نه؟
9- آیا روابط عمومی را یک الزام سازمانی یا ضرورت می دانید؟
برای بهیود وضعیت روابط عمومی خودتان چه توصیه هایی را می نمایید؟
1- به روابط عمومی خودتان بال و پر بدهید و از گستردگی نهراسید.
2- ببینید جایگاه روابط عمومی شما کجاست و کجا باید باشد .؟
3- با مطبوعات و عامه مردم در تعامل باشد
4- از ظاهر شدن جلوی دوربینها و ضبط صدای خود نهراسید.
5- مدیران و کارکنان روابط عمومی از بین شایستگان و آگاهان انتخاب کنید نه از میان افراد بی انگیزه و بی صلاحیت.
6- روابط عمومی را چشم و گوش سازمان بدانید که بدون آن حیات سازمانی دوام ندارد .
7- به روابط عمومی اختیار و مسئولیت بدهید و اگر می بینید در سازمان مشکلات و نارسایی ها هست ولی باز روابط عمومی شما تاب و توان دارد قدر آن مدیریت روابط عمومی را بدانید.
8- روابط عمومی را به آخرین وسایل و تجهیزات ارتباطی پیشرفته مجهز سازید.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.